تور مالزی-تور مالزی

تور مالزی,تور مالزی

تور مالزی-تور مالزی

تور مالزی,تور مالزی

  • ۰
  • ۰

تور استانبول نوروز 96- تور استانبول , قیمت تور استانبول نوروز 96, تور استانبول نوروز 96 ارزان, تور استانبول نوروز 96 لحظه آخری

قیمت تور استانبول نوروز 96:

استانبول یکی از شهر های پر جاذبه در دنیا به حساب می آید که هر ساله تعداد زیادی گردشگر با تور استانبول و مخصوصا تور استانبول نوروز 96 سفر می کنند.

تور استانبول نوروز 96

استانبول دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیاری میباشد از جمله جاذبه های تاریخی آن میتوان ایا صوفیه, مسجد سلطان احمد, مسجد سلطان سلیمان, موزه های تاریخی استانبول را نام برد.

جاذبه های تاریخی استانبول فراوانند و تاریخ دوستان مطمئنا برای دیدن کردن از همه آنها وقت کم می آورند و اما بعد از جاذبه های تاریخی به مناظر طبیعی و سواحل زیبای استانبول میرسد.

که گذشتن و رد شدن از استانبول بدون دیدن کردن از سواحل زیبای این شهر غیر ممکن می باشد .

ایرانیان عزیز برای دیدن کردن و استراحت کردن در این سواحل معمولا تور استانبول نوروز 96 را در بین تور ها انتخاب می کنند.

استانبول در هنگان نوروز بسیار تور پر طرفداری میباشد زیرا علاوه بر اینکه آّ و هوا در نوروز بسیار دلپذیر تر میشود همچنین جشنواره ها و کنسرت های فراوانی در ترکیه و استانبول برگزار میشود .

اکثر کنسرت های نوروزی به دلیل نزدیک بودن استانبول به ایران در ترکیه برگزار میشود و ایرانیان نیز با انتخاب تور استانبول نوروز 96 در این کنسرت ها شرکت می کنند.

چرا تور استانبول نوروز 96 تورزپرس؟

در سایت تورزپرس برای شما اطلاعات مفیدی در مورد قیمت تور استانبول و تور استانبول نوروز 96 و دیگر تور ها قرار داده شده است .

همچنین در سایت تورزپرس که بانک تور ها می باشد اطلاعات کاملی در مورد جاذبه های گردشگری تور ها و همچنین آب و هوا و هتل های استانبول و کشور ها قرار داده شده است تا شما عزیزان دیگر در مورد مکان استراحت خود هم نگرانی نداشته باشید.

در این سایت در مورد رستوران ها و غذا ها نیز اطلاعات مفیدی قرار داده شده است به سایت ما بیایید و لیست قیمت ها را مشاهده کنید.

 


  • ۹۵/۱۰/۲۳
  • shakila shakilakabkgir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی